پویش دانشجویی «در مدار حبیب» در لرستان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4149302
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
اربعین امسال؛

پویش دانشجویی «در مدار حبیب» در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی لرستان از راه‌اندازی پویش دانشجویی «در مدار حبیب» خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اربعین امسال در فصل تابستان است در تلاش هستیم که یک موکب از طرف بسیج دانشجویی با هدف ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) برپا شود.

محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی لرستان، محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی لرستان سه‎شنبه، 30 خردادماه در یک گفت‌وگوی خبری، محرومیت‌زدایی را یکی از اهداف مهم دانشجویان جهادگر دانست و گفت: دانشجویان جهادگر در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برای محرومیت‌زدایی به مناطق دورافتاده و محروم اعزام می‌شوند.

وی افزود: برای ایام تابستان 20 گروه از دانشجویان بسیجی به اردوی جهادی اعزام می‌شوند که فعالیت‌های این گروه‌ها در بخش‌های آموزشی، عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و درمان است و همه دانشجویان بسیجی در تلاش هستند تا بتوانند در این اردوها در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های ایام تابستان بسیج دانشجویی، دوره «خط امام(ره)» و طرح «ولایت» است که با هدف رشد تعالی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های این طرح برای کادر جدید بسیج دانشجویی است.

کریمی با اشاره به پویش «در مدار حبیب»، گفت: با توجه به اینکه ایام اربعین در فصل تابستان است در تلاش هستیم که یک موکب از طرف بسیج دانشجویی با هدف ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) برپا شود و این پویش هم ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha