دیدار آیت‌الله مظاهری با فرمانده کل نیروی انتظامی
کد خبر: 4149180
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

دیدار آیت‌الله مظاهری با فرمانده کل نیروی انتظامی

آیت‌الله‌العظمی مظاهری در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی، ایجاد نظم و گسترش امنیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

آیت‌الله مظاهری و سردار رادانبه گزارش ایکنا از اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله‌العظمی مظاهری، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، امروز، 30 خردادماه با مرجع عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله‌العظمی مظاهری دیدار کرد.

آیت‌الله‌العظمی مظاهری در این دیدار با اشاره به اهمیت ویژه نظم و امنیت در کشور اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی، ایجاد نظم و گسترش امنیت در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات و نارسایی‌های کشور در ابعاد گوناگون، حل معضلات و رفع نواقص را ممکن دانست و افزود: با تلاش مضاعف مسئولان و با استمداد از الطاف و عنایات الهی، امید فراوان می‌رود که مشکلات مردم حل و روز‌های پرنشاط و بدون رنج و سختی برای همه رقم زده شود.

آیت‌الله‌العظمی مظاهری تأکید کرد: یأس و ناامیدی از لطف و رحمت خداوند متعال، غلط و گناه آن بزرگ است و همه باید برای رسیدن به روزهای روشن و خوشحال‌کننده، امیدوار باشند.

پیش از بیانات آیت‌الله‌العظمی مظاهری، سردار رادان ضمن معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان اصفهان، از عنایات و محبت‌های همیشگی آیت‌الله‌العظمی مظاهری به نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha