برگزاری روضه‌های شهدایی در ۲۰۰ محله ارومیه
کد خبر: 4148946
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

برگزاری روضه‌های شهدایی در ۲۰۰ محله ارومیه

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در یک سال گذشته روضه‌های شهدایی در قالب یک حرکت مردمی در بیش از ۲۰۰ محله و منزل شهدا در ارومیه برگزار شده است.

منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ۲۹ خرداد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن یک تیر سال‌روز تاسیس تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی و تبریک این روز اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای جامعه هدف یکی از اولویت‌های مهم این اداره‌کل بوده که در یک سال گذشته دوره‌های آموزشی مختلفی برای روحانیون، طلاب، و ... برگزار شده و در این راستا بیش از ۴۰ جلسه آموزشی برای طلاب و ائمه جماعات ارومیه برگزار شده است.

وی برگزاری رویدادهای مختلفی مانند مهرواره محله همدل، مهرواره بانور، رویداد دختران حاج قاسم، مهرواره هوای نوو رویداد نوآوین را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال گذشته برشمرد و افزود: برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ، همایش کنشگران تبلیغ، همایش ادیان و مذاهب در مکتب حاج قاسم و برگزاری افطاری‌های وحدت در سطح استان برای دومین سال پیاپی هم از جمله دیگر اقدامات هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حمایت از حرکت‌های مردمی از دیگر اولویت‌های مهم است، ادامه داد: برای این منظور با امضای تفاهم‌نامه با تشکل‌های مردمی از طرح‌های مردمی در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های این اداره‌کل حمایت می‌شود.

وی مشارکت در برنامه زیر سایه خورشید با اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح استان، اجرای پویش نشر خوبی‌ها با هدف انعکاس دستاوردها و جهاد تبیین، تدوین سند راهبردی مدیریت مساجد استان، اعزام مبلغان مذهبی، برگزاری تجمع یوم‌العباس، امت محمد رسول‌الله، پیاده‌روی جاماندگان اربعین و بانوان امت رسول‌الله از جمله برنامه‌های اجرایی این اداره‌کل در سال گذشته عنوان کرد‌.

حجت‌الاسلام امامی گفت: از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در سال گذشته می‌توان به برگزاری روضه‌های شهدایی در قالب یک حرکت مردمی در بیش از ۲۰۰ محله و منزل شهدا در ارومیه اشاره کرد.

وی همچنین از برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای هیئات مذهبی استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در ارومیه در چند روز آینده خبر داد.

انتهای پیام
captcha