لزوم ایجاد شبکه دانش‌آموزان مروج گفتمان دینی و انقلابی
کد خبر: 4148636
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

لزوم ایجاد شبکه دانش‌آموزان مروج گفتمان دینی و انقلابی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال ایجاد شبکه کنش‌گران دانش‌آموز به منظور ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است.

پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد شبکه کنش‌گران دختران و پسران دبیرستانی به منظور ترویج گفتمان دینی و انقلابی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی بیان کرد: در این طرح، دانش‌آموزان بعد از گذران دوره‌های مربوطه در مدارس و سطح جامعه حضور می‌یابند و گفتمان‌های دینی را در راستای جهاد تبیین انجام می‌دهند.

این مسئول اظهار کرد: تقویت تعاملات و همکاری‌های برنامه‌های فرهنگی بین تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌تواند این نهاد را در تحقق ترویج ارزش‌های دینی بین مردم کمک بسزایی کند و مسئولان اداره‌کل تبلیغات اسلامی آمادگی کامل در تقویت اجرای برنامه‌های فرهنگی با بنیاد و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر را دارند تا بتوانند در انجام رسالت‌شان موفق‌تر باشد.

در ادامه این دیدار، سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک بین بنیاد و تبلیغات اسلامی استان قزوین می‌تواند محتوای این برنامه‌ها را پررنگ‌تر و کیفی‌تر کند که تحقق این مهم منجر به استقبال آحاد جامعه به‌ویژه نسل امروز خواهد شد.

وی به پیام‌آوران ایثار اشاره کرد و افزود: این عزیزان روایتگر حماسه‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس هستند که با حضور در برنامه‌های فرهنگی تبلیغات اسلامی می‌توانند آحاد جامعه را بیشتر با اهمیت و چرایی آن دوران آشنا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: همچنین بنیاد برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله یادواره‌های شهدا در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌کند که حضور روحانیون در این برنامه‌ها می‌تواند در تبیین آرمان‌های انقلاب بین مردم مؤثر باشد.

انتهای پیام
captcha