زائران اربعین مقدمات اولیه سفر را انجام دهند
کد خبر: 4148496
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

زائران اربعین مقدمات اولیه سفر را انجام دهند

دبیر سخنگوی ستاد اربعین گیلان گفت: از تمامی زوار درخواست دارم انجام مقدمات اولیه و جمع‌آوری مدارک برای سفر به کشور عراق را به روزهای نزدیک محرم موکول نکنند و از هم‌اکنون مقدمات اولیه از جمله دریافت گذرنامه را انجام دهند.

روح‌اله بخشی‌نژاد دبیر سخنگوی ستاد اربعین گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، روح‌اله بخشی‌نژاد، دبیر سخنگوی ستاد اربعین گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم گیلان همواره حضوری پرشور در راهپیمایی اربعین حسینی دارند، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و ایام اربعین حسینی، جلسات ستاد اربعین به‌طور مستمر در گیلان برگزار و تدابیر خاصی برای حضور پرشور مردم در کشور عراق اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اسکان زوار گیلانی در کشور عراق با توجه به گرمای شدید هوا و ازدحام جمعیت گفت: امسال با توجه به گرمای هوا و ازدحام احتمالی جمعیت در تلاش هستیم تا در شهر نجف و کربلا، محل اسکان مناسبی را برای گیلانیان فراهم کنیم.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان از راه‌اندازی و رونمایی سایت ویژه اربعین به آدرس arbaeingilan.ir در استان خبر داد و افزود: محتویات این سایت در حال تکمیل شدن است، این سایت با هدف ارتباط نزدیک میان زوار و خادمان آنان ایجاد شده و در آن آخرین اخبار و اطلاعیه‌های ستاد اربعین کشور و گیلان همچنین مشخصات دقیق موکب‌های گیلانی موجود در کشور عراق با آدرس دقیق بارگذاری می‌شود.

مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری گیلان با درخواست از زائران در خصوص فراهم آوردن مقدمات اولیه سفر به کشور عراق در ایام اربعین گفت: از تمامی زوار درخواست دارم انجام مقدمات اولیه و جمع آوری مدارک برای سفر به کشور عراق را به روزهای نزدیک محرم موکول نکنند و از هم‌اکنون مقدمات اولیه از جمله دریافت گذرنامه را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha