جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه‌های سیاسی و اقتصادی است
کد خبر: 4148096
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی:

جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه‌های سیاسی و اقتصادی است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه‌های سیاسی و اقتصادی است، گفت: این جبهه می‌تواند به تحقق اهداف انقلاب در جبهه‌های سیاسی و اقتصادی نیز کمک کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته، 25 خرداد در آیین آغاز به کار 52 کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه‌ای در استان، با بیان اینکه اگر امروز قرار باشد در گام دوم و جریان قدرتمند انقلاب اسلامی مهمترین جبهه‌ را برای حفظ و ارائه برنامه نام ببریم بدون شک جبهه‌ فرهنگی است، گفت: جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه‌های سیاسی و اقتصادی است ضمن اینکه می‌تواند به تحقق اهداف انقلاب در جبهه‌های سیاسی و اقتصادی نیز کمک کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در سایه‌ انقلاب اسلامی ایران، اندیشه و بصیرت مردم را ارتقا داده و متعالی کرد و صبغه‌ این انقلاب باشکوه فرهنگی است. اگر این نگرش را داشته باشیم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و علی‌رغم هجمه‌های امپراطور رسانه‌ای جهان علیه این نظام مقدس، باز مدافع انقلاب اسلامی خواهیم بود.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: دشمنان برای تضعیف فرهنگ ما سرمایه‌گذاری می‌کنند و تلاش می‌کنند تا به شیوه‌های مختلف تفکر رضاخانی را بازگردانند اما باید بدانند ملت ایران انقلاب کرد تا بساط این تفکر برچشده شود. در برابر این همه هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان مردم ما با جهاد تبیین، شناخت و معرفت خواهند ایستاد و جلوی این حرکتهای قهقرایی و ارتجاعی را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در بودجه سال گذشته و از محل تبصره ۱۴، ۶۰۰ میلیارد تومان برای واگذاری پروژه‌های فرهنگی به مردم از سوی مجلس در نظر گرفته شد، گفت: در مقام تخصیص ۵۰ درصد آن اختصاص یافت طوری که به تناسب بین استان‌ها توزیع شد.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه این کار فرهنگی بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: موفقیت در این اقدام بزرگ، ۲ شرط دارد یکی ادامه دار بودن آن و دیگری هم افزایی و مرتبط کردن برنامه های فرهنگی با یکدیگر.

نماینده مردم تبریز در مجلس اجرای طرح «محیا» و واگذاری 52 کلان پروژه فرهنگی به نهادهای مردمی را اتفاقی مبارک در این عرصه عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ایجاد هم‌افزایی میان مؤسسات یاد شده شاهد تعالی بیش از پیش عرصه فرهنگ و هنر در استان باشیم.

انتهای پیام
captcha