انتشار ۱۱۹ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4147786
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

انتشار ۱۱۹ عنوان کتاب در انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار ۱۱۹ عنوان کتاب از سال ۹۵ تاکنون در انتشارات جهاددانشگاهی استان خبر داد.

سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سازمان انتشارات جهاددانشگاهی شعبه چهارمحال و بختیاری به‌منظور ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه با مجوز رسمی از جهاددانشگاهی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اواخر سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرده و در این مدت توانسته است با ارتباط با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و سایر فرهیختگان و صاحب نظران سراسر کشور، تألیفات ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب وارد بازار نشر کند.

رضایی از چاپ و انتشار ۱۱۹ عنوان کتاب از سال ۹۵ تاکنون در انتشارات جهاددانشگاهی استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد، ۳۳ عنوان کتاب در سال گذشته به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه محتوای این کتاب‌ها در حوزه‌های مختلفی، چون علوم انسانی با ۶۴ عنوان، علوم پایه با شش عنوان، فنی و مهندسی با ۱۳ عنوان، کشاورزی با ۱۸ عنوان، منابع طبیعی و علوم زمین با ۱۱ عنوان و دامپزشکی با ۷ عنوان بوده است، افزود: ۳۱ عنوان کتاب در مرحله فرآیند داوری تخصصی و صدور مجوز چاپ و انتشار هستند.

رضایی تأکید کرد: از افتخارات این شعبه در سال گذشته می‌توان به تجلیل به‌عنوان شعبه شایسته تقدیر در سطح کشور و همچنین رتبه‌های برتر کشوری در سال‌های گذشته اشاره کرد.

وی تأکید کرد: انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری در کنار همه فعالیت‌های فرهنگی ـ دانشجویی به‌صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند و تلاش دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را اعم از تألیف و ترجمه و پایان نامه‌های شاخص دانشجویی به چاپ برساند.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: اساتید دانشگاهی، صاحب‌نظران و مؤلفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تألیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد، جنب دانشکده منابع طبیعی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ و ۳۲۳۲۰۰۷۰ و در روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات ۸ تا ۱۶ تماس حاصل کنند، همچنین تارگاه jchb.ir برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha