طراحی برنامه‌های هدفمند برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
کد خبر: 4147631
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد؛

طراحی برنامه‌های هدفمند برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور بهره‌گیری حداکثری از اوقات فراغت دانش‌آموزان باید برنامه‌های هدفمند طراحی شود.

آیت الله محامی امام جمعه زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان 23 خردادماه، در جلسه کمیته همکاری‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها برای تربیت و پرورش دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: اوقات فراغت موضوع مهمی است از این جهت که رها بودن دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان آسیب زاست و باید از این فرصت نهایت استفاده را جهت برگزاری برنامه‌های متنوع و شاداب داشته باشید. 
امام‌جمعه زاهدان ضمن ابراز گلایه از تاخیر ایجاد شده در طراحی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: اگر بخواهیم طبق روال گذشته عمل کنیم کار به جایی نخواهیم برد و در این جهت باید از ظرفیت روحانیون و مبلغان دینی استفاده و تعامل ویژه‌ای با حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات و حلقات صالحین داشته باشید.  
آیت‌الله محامی بیان کرد: متاسفانه عموم مردم اطلاعات کافی در خصوص معارف دینی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را ندارند و برای تربیت صحیح و مطلوب دانش‌آموزان در عصر کنونی، لازم است آموزش‌های مهارتی، بصیرتی، معارفی و علمی معلمان دنبال و به‌روز رسانی شود. 
وی ادامه داد: در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، معلم‌طلبه و سربازطلبه‌ها به منظور حضور موفق و موثر در کلاس درس باید آموزش‌های معلمی را فراگرفته و با مهارت‌های تدریس در کلاس درس حضور یابند.  
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در پایان با تاکید بر مصوبه جلسات قبلی این کمیته مبنی بر توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی، پیگیری و تحقق اهداف تعریف شده در این مصوبه را خواستار شد.
انتهای پیام
captcha