نقشه تقسیم کار نهادهای تبلیغی تدوین شود
کد خبر: 4147349
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
حجت‌الاسلام عزت زمانی:

نقشه تقسیم کار نهادهای تبلیغی تدوین شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هماهنگی کامل، امری ایده‌آل برای نهادهای تبلیغی است، گفت: لازم است برای هماهنگی در امر تبلیغ و اعزام مبلغ، نقشه تقسیم کار میان نهادهای تبلیغی در گستره ملی تدوین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین نشست هم‌اندیشی «تبلیغ، چالش‌ها و راهکارها» که امروز، 22 خردادماه در اداره‌کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: در نظام‌های دستگاهی، این یک حالت طبیعی است که باید تقسیم کار صورت بگیرد و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تأکید کرده‌اند؛ البته با توجه به ساختارهای متفاوت، به هماهنگی در مراحل و مراتب پایین‌تر امیدوارتر هستیم تا هماهنگی در سطوح بالا.

وی با بیان اینکه هماهنگی کامل، امری ایده‌آل برای نهادهای تبلیغی است، گفت: البته مدیرانی در حال حاضر بر سر کار هستند که به دنبال این هماهنگی بوده و هر یک، به نحوی کار را شروع کرده‌اند؛ لازم است دستگاه‌های تبلیغی این اراده را داشته باشند که یک نقشه مشترک برای تقسیم کار تدوین کنند و به نظرم اگر حتی نیمی از آن اجرایی شود، عملکرد موفقی خواهیم داشت.

عزت زمانی با بیان اینکه نقش هر یک از دستگاه‌های تبلیغی در این نقشه باید مشخص باشد، اظهار کرد: هر نهاد هم ظرفیت‌هایی دارد که می‌تواند با خودش به میدان بیاورد و اگر تقسیم کاری صورت گرفت، نهاد دیگر ورود مدیریتی نداشته باشد؛ می‌توان این تقسیم‌بندی را بر مبنای جغرافیایی، کارکردی یا دیگر موضوعات انجام داد و البته اراده برای اجرای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha