اعلام فراخوان رویداد ملی «رویش» در سطح کانون‌های مساجد کردستان
کد خبر: 4146795
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

اعلام فراخوان رویداد ملی «رویش» در سطح کانون‌های مساجد کردستان

کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهما کردستان از اعلام فراخوان رویداد ملی «رویش» در سطح کانون‌های مساجد کردستان خبر داد و گفت:

رویداد ملی رویش

رحمن غریبی، کارشناس مسئول فرهنگی - هنری ستاد فهما کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: رويداد «رويش» به عنوان رويداد مقدماتی طرح تابستانی کانون‌های مساجد، به همت معاونت فرهنگی ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری استان مرکزی اجرا می‌شود.

وی افزود: رویداد رویش جهت شناسایی و ایجاد انگیزه بین مدیران کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد برای برنامه‌ریزی در تمام ایام سال به ویژه در ایام تابستان با هدف جذب و رشد کودکان و نوجوانان به عنوان رویش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌شود.

کارشناس مسئول فرهنگی - هنری ستاد فهما کردستان به اهداف برگزاری این رویداد ملی اشاره و بیان کرد: شناسایی و ساماندهی کانون‌های فرهنگی - هنری تربیت محور مساجد، احیای رویکرد تربیت محوری در فعالیت‌های کانون‌های مساجد، تبادل تجربیات بین کانون‌های فرهنگی هنری تربیت محور مساجد در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آن‌ها، حمایت و تقویت کانون‌های فرهنگی - هنری تربیت محور مساجد به ویژه در حوزه برنامه‌سازی و ایجاد انگیزه مضاعف در کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کشور جهت برنامه‌ریزی مستمر و نظام‌مند تربیتی در طول سال از اهداف برگزاری رویداد ملی رویش بوده است.

وی افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی - هنری می‌توانند با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود نسبت به ثبت‌ برنامه‌های خود در تابستان ۱۴۰۲ در قالب طرح به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه و فرم‌های مربوطه را در رواق دانش تکمیل کنند.

غریبی آخرین مهلت برای شرکت در رویداد ملی رویش را 31 خردادماه 1402 ذکر کرد و یادآور شد:  نتایج رویداد هم 16 تیرماه همزمان با عید سعید غدیر خم اعلام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: سه کانون در این رویداد به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل خواهند شد و همچنین کانون‌های برتر و برگزیده در هر استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha