پیش‌بینی ۲۶۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4146715
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

پیش‌بینی ۲۶۰ پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۲۶۰ پایگاه اوقات فراغت جهت فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان در سطح مناطق ۱۳ گانه آموزش و پرورش این استان پیش‌بینی شده است.

اوقات فراغت تابستانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، 19 خردادماه در نشست برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستانی، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری  اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار تربیت بدون توقف، رشد و تربیت دانش‌آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی متناسب با نیازها و علایق دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در هفته اول تیرماه در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پایگاه‌ها آموزش‌های دینی و قرآنی، مهارت‌های کامپیوتر، مهارت‌های فنی و فعالیت‌های ورزشی و پرورشی انجام می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳۵ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت شرکت کنند که بیشترین پایگاه اوقات فراغت مربوط به شهرستان بویراحمد با ۱۰۰ پایگاه خواهد بود.

همچنین، حجت دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: در سال گذشته ۱۵۵ پایگاه اوقات فراغت داشتیم که در سال تحصیلی جاری این تعداد پایگاه‌ها را به ۲۶۰ پایگاه افزایش دادیم.

وی افزود: محور فعالیت‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت زیبا شناختی و هنری زیستی و بدنی علمی و فناورانه اجتماعی و سیاسی اقتصادی و حرفه‌ای براساس ۶ ساحت تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزاری اردوی یک روزه راهیان پیشرفت اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس پویش ایران قوی و برپایی موکب اربعین توسط پایگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha