آغاز ثبت‌نام دبستان مهدوی در شیراز
کد خبر: 4146082
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

آغاز ثبت‌نام دبستان مهدوی در شیراز

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی و دبستان مهدوی تحت نظارت این حوزه علمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز امروز، 16 خرداد در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی و دبستان مهدوی تحت نظارت مدرسه علمیه منصوریه شیراز خبر داد و گفت: ثبت‌نام این مرکز از اول خرداد آغاز شده و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دبستان مهدوی از سال ۱۳۹۸ تحت نظارت مدرسه علمیه منصوریه شیراز در عرصه تخصصی قرآنی و مهدوی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول دبستان مهدوی حوزه علمیه منصوریه شیراز تأکید کرد: با توجه به اینکه در کنار آموزش نیاز به پرورش و تربیت دینی کودکان احساس شده است، در این مجموعه آموزشی سعی شده این مهم در قالب مفاهیم قرآنی و معارف مهدوی متناسب با سطح کودکان و نوجوانان در کنار عناوین درس‌های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد تا با عنایت پروردگار فرزندان از همان بدو ورود به فضای آموزشی تحت تعلیم هدفمند قرار بگیرند.

حدائق افزود: تمام مفاهیم آموزشی تخصصی و واحدکارهای مورد استفاده در پیش‌دبستانی و دبستان مهدوی کاملا دینی و بومی‌سازی شده و در عین حال متناسب با روحیه نشاط کودکانه است که تحت نظارت مستقیم آموزش و پرورش ناحیه ٣ شیراز و مدرسه علمیه منصوریه در کنار فضای آموزشی و تفریحی با نشاط و کادر مجرب صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: پذیرش و ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید از پایه پیش دبستانی تا چهارم دبستان (ویژه پسران شیفت ثابت صبح و دختران شیفت ثابت بعد از ظهر) است و افرادی که مایل به حضور فرزندان خود در این مکان هستند، می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرسhttps://mansurieh.com/mahdavy/  مراجعه کنند که بعد از مصاحبه حضوری با توجه به ظرفیت مدرسه بر اساس اولویت پذیرش این عزیزان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha