ضرورت پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های خلاقانه دانش‌آموزان
کد خبر: 4145523
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

ضرورت پیوست رسانه‌ای برای برنامه‌های خلاقانه دانش‌آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، لازمه تربیت دانش‌آموزان خلاق را ارائه برنامه‌های خلاق دانست و بر پیوست رسانه‌ای داشتن برنامه‌های خلاقانه تأکید کرد.

هفدهمین جلسه كميته راهبردی کیفیت‌بخشی به آموزش كارگروه توسعه مديريت آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 13 خردادماه در هفدهمین جلسه كميته راهبردی کیفیت‌بخشی به آموزش كارگروه توسعه مديريت آموزش و پرورش استان به فرا رسیدن ایام سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های امام(ره)، خلاقیت در انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امام راحل در شکل‌گیری، پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی از خلاقیت‌های متعددی استفاده کرد، افزود: امام(ره) بر مردمی‌سازی انقلاب تأکید کرد و این از خلاقیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد امام(ره) بود که با خلاقیت آن را پیش برد.

عسکری، تلفیق اسلامیت و جمهوریت با یکدیگر را از خلاقیت‌های امام عنوان کرد و گفت: اتفاقات اخیر در کشور در مهرماه می‌توانست هر نظامی را دچار مشکل اساسی و بنیانی کند اما خلاقیت‌های امام در شکل‌گیری نظام منجر شد بر همه این فتنه‌ها پیروز شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در بخش دیگری از سخنان خود لازمه تربیت دانش‌آموزان خلاق را ارائه برنامه‌های خلاق دانست و بر پیوست رسانه‌ای داشتن برنامه‌های خلاقانه تأکید کرد و گفت: در این فصل دانش‌آموزان در مدرسه نیستند و در منزل هستند و نیاز است که دانش‌آموزان از این برنامه‌ها مطلع شوند.

وی به مسئله انتخاب دبیران در مدارس خاص اشاره کرد و افزود: این مسئله به انتخاب مدیران این مدارس بستگی دارد لذا باید مدیران جدید این مدارس هرچه سریع‌تر بر اساس شاخصه‌های انتخاب و انتصابی که طراحی و تدوین شده معرفی شوند و مدیرانی هم که تثبیت می‌شوند به آن‌ها اعلام شود.

عسکری با بیان اینکه مسئله انحصارشکنی برخی دبیران و رعایت عدالت آموزشی باید مدنظر قرار گیرد، گفت: دبیران با کیفیت به همه دانش‌آموزان خصوصاً مناطق کمتربرخوردار خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام
captcha