تمدید ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی و معارفی
کد خبر: 4145385
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
در کرمانشاه

تمدید ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های آوایی و معارفی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش رشته‌های آوایی، انفرادی و گروهی تا ۲۲ خردادماه و در شته‌های معارفی تا ۳۱ ماه جاری تمدید شد.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش رشته‌های آوایی، انفرادی و گروهی تا ۲۲ خردادماه و در رشته‌های معارفی تا ۳۱ ماه جاری تمدید شد.

وی با دعوت از علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند به درگاه www.quraniran.ir مراجعه کنند.

سهیلی با اشاره به منابع مسابقات این دوره گفت: منابع رشته تفسیر معارف قرآن در مرحله شهرستانی (سوره عنکبوت) و در مرحله استانی (سوره عنکبوت و روم) همچنین در مرحله مقدماتی سراسری (سوره عنکبوت، روم و لقمان) و در مرحله نهایی سراسری (سوره عنکبوت، روم و لقمان) است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: رشته معارف نهج‌البلاغه در مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی سراسری و نهایی سراسری برگزار می‌شود، مسابقات در این رشته در مرحله شهرستانی صرفا به شیوه کتبی (تستی) و در مرحله استانی به شیوه کتبی حضوری (تستی) و در صورت نیاز به شیوه کتبی تشریحی برگزار می‌شود. برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات این رشته از حکمت‌های ۱ تا ۵۰ و در مرحله استانی از حکمت‌های ۱ تا ۷۵ و در مرحله مقدماتی سراسری از حکمت‌های ۱ تا ۱۰۰ به شیوه شفاهی و در مرحله نهایی سراسری حکمت‌های ۱ تا ۱۲۰ و به شیوه کتبی حضوری و شفاهی خواهد بود.

وی به منابع رشته معارف صحیفه سجادیه اشاره کرد و افزود: در مرحله شهرستای (دعای ۴۲) و در مرحله استانی (دعا‌های ۴۲ تا ۴۴)، در مرحله مقدماتی سراسری (دعا‌های ۴۲ تا ۴۵) و در مرحله نهایی (دعا‌های ۴۲ تا ۴۶) به شیوه کتبی حضوری و شفاهی برگزار می‌شود.

سهیلی در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته ترجمه (سوره‌های یس و الرحمن) گفت: در رشته ترجمه سوره‌های یس و الرحمن این مسابقات تنها در سطح شهرستان برگزار می‌شود و مرحله استانی و کشوری ندارد.

انتهای پیام
captcha