میزبانی مردم هیرمند از کاروان زیر سایه خورشید
کد خبر: 4145314
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

میزبانی مردم هیرمند از کاروان زیر سایه خورشید

کاروان زیر سایه خورشید، روز گذشته، 11 خردادماه به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت امام‌ رضا(ع)، وارد هیرمند شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

کاروان زیر سایه خورشید در هیرمندبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر امام‌ جمعه هیرمند، حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی، امام‌ جمعه این شهرستان، ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و به میمنت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد شهرستان‌ مرزی هیرمند شد.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه عده‌ای از مرزنشینان ولایت‌مدار و غیور شهرستان هیرمند که امکان تشرف بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان برایشان مقدور نیست، به استقبال از پرچم امام رضا(ع) می‌روند، افزود: با حضور کاروان زیر سایه خورشید و اجرای ویژه مراسم حمل بیرق متبرک حرم مطهر رضوی یک بار دیگر شمیم روح‌نواز آن آستان مقدس، در این منطقه محروم مرزی منتشر شد، و مورد استقبال بی‌نظیر اهالی این منطقه قرار گرفت.
 
راشکی در ادامه گفت: کاروان زیر سایه خورشید با حضور در شهرستان هیرمند، پیام اخوت و یکپارچگی مرزنشینان غیور و مردمان صبور و ولایت‌مدار این خطه از ایران اسلامی را در بین مسلمانان سرتاسر جهان طنین‌انداز می‌کنند.
 
 امام‌ جمعه هیرمند در پایان با تأکید بر اینکه حضور کاروان زیر سایه خورشید و میزبانی اقشار مختلف مردم شيعه و سنی از این کاروان فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن فرهنگ ناب رضوی است، بیان کرد: ظرفیت سفیران کاروان رضوی، ضمن ایجاد یک جریان غنی فرهنگی، امروز یک رویداد بزرگ را در جامعه اسلامی ما رقم زده‌ است.
انتهای پیام
captcha