مستند «مبشر سخاوت» برگزیده جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» شد
کد خبر: 4145109
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
از لرستان؛

مستند «مبشر سخاوت» برگزیده جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» شد

مستند «مبشر سخاوت» اثر احمد احمدپور از مستندسازان لرستانی برشی از زندگی شهید حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین مبشر برگزیده جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» شد.

جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی»به گزارش ایکنا از لرستان، آیین پایانی دومین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت اسلامی» امروز، ۱۰ خردادماه  همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار و این جشنواره با معرفی آثار برتر پایان یافت.
 
این جشنواره با هدف حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی، ثبت حماسه‌های جاودانه حوزه‌های علمیه، مراجع عظیم‌الشان و روحانیت مجاهد برگزار شد .
 
 تعداد یک‌صد اثر به دبیرخانه این جشنواره در سطح کشور ارسال شد که سهم استان لرستان از این تعداد چهار اثر بود و این استان در بخش پادکست مقاوم دوم ملی و در بخش مستند شایسته تقدیر شناخته شد.
 
بنا بر این گزارش، مستند «مبشر سخاوت» اثر احمد احمدپور از مستندسازان لرستانی است که برشی از زندگی شهید حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین مبشر است برگزیده این جشنواره ملی شد.
 
یادآور می‌شود، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین مبشر، در سال ۱۳۲۵ در الشتر متولد شد.
 
وی سرپرست بنیاد شهید لرستان و پایه‌گذار کانون اسلامی جوانان در خرم‌آباد بود که در پنجم مهرماه سال ۱۳۶۰ به دست منافقان به شهادت رسید.
انتهای پیام
captcha