حوزه سلامت در رسانه‌ها مخاطبان بسیاری دارد
کد خبر: 4145064
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

حوزه سلامت در رسانه‌ها مخاطبان بسیاری دارد

مدیرکل صدا و سیمای فار س با بیان اینکه حوزه سلامت در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما مخاطبان بسیاری دارد، گفت: مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم استان آمادگی کامل دارد.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس امروز، 10 خردادماه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پزشکان سرافراز و جایگاه پزشکی را افتخار بزرگی برای استان فارس عنوان کرد و گفت: پزشکان و تیم‌های سلامت، برای حفظ سلامت و نجات جان بیماران تلاش می‌کنند و این یک نعمت الهی است که خداوند به آنان عطا کرده است.

وی افزود: دستاوردی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه سلامت اتفاق افتاده، جهش تصاعدی بوده است، به طوری که در حال حاضر کمبودی از نظر تعداد پزشک در کشور وجود ندارد.

پهلوانیان ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب، پزشکان هندی و پاکستانی بیماران کشور را معالجه می‌کردند، اما امروزه دانشجویانی از کشورهای مختلف برای تربیت، پرورش و آموزش پزشکی به ایران مراجعه می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس، یکی از افتخارات بزرگ پس از پیروزی انقلاب اسلامی را پیشرفت‌های حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: مردم نیز از دستاوردهای نظام سلامت کشور آگاهی دارند.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما مخاطبان بسیاری دارد، ادامه داد: پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و موضوعات بهداشتی و درمانی از اهمیت بسیاری در جامعه برخوردار است و مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس، برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم استان آمادگی کامل دارد.

پهلوانیان با اشاره به جایگاه شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور و منطقه، بار دیگر آمادگی مجموعه صدا و سیمای مرکز فارس را در زمینه معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امکانات دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اساتید مجرب و دانشجویان نخبه این مجموعه اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha