ثبت‌نام 230 البرزی در شانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»
کد خبر: 4144647
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

ثبت‌نام 230 البرزی در شانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» گفت: تاکنون 230 نفر از استان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که توصیه‌ می‌شود علاقه‌مندان ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: این مسابقات برای شانزدهمین سال است که در سطح کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود و در قالب این مسابقات نخبگان قرآنی استان شناسایی و با توجه به اینکه برترین‌ها سهمیه مسابقات اوقاف را دارند، شاهد ارتقای بچه‌های مسجد هستیم.

وی افزود: این مسابقات در سه رده‌ سنی کودکان زیر هفت سال، نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال و جوانان ۱۷ تا ۳۰ سال در دو بخش عمومی شامل استعدادیابی قرآنی، برگزاری جلسات قرآن کریم، تلاوت نور و تولیدات هنری و بخش اختصاصی شامل رشته‌های قرائت(ترتیل، تحقیق و تقلیدی)، حفظ(کل و جزء ۳۰)، اذان، مکبری، مفاهیم و معارف اهل بیت(ع) برگزار می‌شود که مرحله استانی به‌صورت بارگذاری آثار و سپس داوری انجام خواهد شد و برترین‌ها به مرحله کشوری که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز ثبت‌نام و ارسال آثار را تا ۳۰ تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا مهلت ذکر شده از طریق سامانه بچه‌های مسجد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. تاکنون 230 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که رشته‌های مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان را دارد.

انتهای پیام
captcha