ثبت‌نام ۶۴۰ کردستانی در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 4144424
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

ثبت‌نام ۶۴۰ کردستانی در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ثبت‌نام ۶۴۰ نفر کردستانی در چهل‌و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۱۵ خردادماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان شرکت در چهل‌و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف گفت: 15 خرداد آخرین فرصت برای ثبت‌نام در چهل‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان کردستان در زمینه حفظ و تفسیر قرآن در این دوره از مسابقات قرآنی همیشه سرآمد بوده است لذا از متقاضیان این رشته‌ها درخواست می‌شود هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: رشته‌های تفسیر در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن در دو بخش تفسیر عمومی در سوره‌های یاسین و الرحمن و تفسیر تخصصی در رشته‌های معارف قرآنی، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به صدور مجوز برای شرکت‌ متقاضیان رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در سایر رشته‌های قرآنی گفت: شرکت‌کنندگان این بخش در رشته‌های آوایی انفرادی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 20 جزء و حفظ کل شرکت کنند.

همتی افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان از طریق اینترنتی انجام می‌شود لذا از متقاضیان درخواست می‌شود کار ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی در پایان از ثبت‌نام 640 نفر کردستانی در چهل‌و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و یادآور شد: امسال تا کنون استقبال از این دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف مطلوب و چشمگیر بوده است.

انتهای پیام
captcha