مدرسه «تولید و مهارت بنیاد احسان» در فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4142971
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

مدرسه «تولید و مهارت بنیاد احسان» در فارس راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس از راه‌اندازی مدرسه «تولید و مهارت بنیاد احسان» در فارس با هدف رونق اقتصادی مدارس در استان خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد اجرایی فرمان امام با آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، حسین پورنورعلی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فارس امروز، 2 خردادماه در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه طرح مدرسه «تولید و مهارت بنیاد احسان» زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مدارس استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح قرار است سطح مهارت‌آموزی میان دانش‌آموزان ارتقا و از طرح‌های مرتبط آن‌ها حمایت شود، افزود: همچنین تلاش در جهت مردمی‌سازی اقتصاد در آموزش و پرورش و خودکفایی اقتصاد مدرسه و ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهایی در کشور شکل گرفتندکه توانسته‌اند ارتباط خوبی بین مردم و دستگاه‌های دولتی برقرار کنند.

وی با بیان اینکه یکی از این نهادها، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است که منشأ خدمات بسیار زیادی در جامعه شده است، افزود: امروز ضرورت دارد این نهادها براساس بیانیه گام دوم انقلاب که رهبری ترسیم کرده‌اند در بازسازی مأموریت دستگاه‌های دولتی و کمک به آن‌ها فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: این نهادهایی که رویکرد فرهنگی دارند باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چرا که آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

عسکری گفت: با توجه به اینکه درآموزش و پرورش قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر شکل گرفته است ضروری است که این نهادهای حمایتی با هم‌افزایی با این قرارگاه فعالیت کنند تا از موازی کاری پیشگیری شود.

انتهای پیام
captcha