حمایت کمیته امداد فارس از مشاغل دانش‌بنیان مددجویان
کد خبر: 4142682
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

حمایت کمیته امداد فارس از مشاغل دانش‌بنیان مددجویان

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه توانسته‌ایم ورود خوبی را به زمینه مشاغل دانش‌بنیان در حمایت از ایده‌های نوین داشته باشیم، گفت: همچنین توانستیم در توسعه فرهنگ کار و تلاش و کارهای فناورانه، سهم و نقشی داشته باشیم.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، اول خردادماه در رویداد معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با طرح دستیار فناور همزمان با رویداد ملی ملاصدرا در شیراز گفت: کمیته امداد در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی با توجه به هدایت‌های مقام معظم رهبری و مطالبات نخبگان، از سنوات گذشته به سمت توانمندسازی جامعه هدف خود در زمینه‌های مختلف گام برداشته است.

وی با یادآوری اینکه جامعه هدف ما تنها مددجویان و خانواده‌های امداد نبوده است، افزود: پیشتر کمیته امداد به ۵ دهک پایین درآمدی جامعه می‌توانست در زمینه ایجاد اشتغال خدمت‌رسانی کند که از امسال و طبق مصوب شورای عالی می‌تواند به ۷ دهک پایین درآمدی در این زمینه خدمت‌رسانی کرده و تسهیلات ارائه دهد.

موصلی با تصریح اینکه کمیته امداد توانسته است ورود خوبی را به زمینه مشاغل دانش‌بنیان در حمایت از ایده‌های نوین داشته باشد، گفت: بر این باوریم که در خانواده امداد، استعدادهای بی نظیری وجوددارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس تأکید کرد: ممکن است که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از لحاظ اقتصادی مشکل داشته باشند اما با تلاش و همت توانستند به درجات بالایی برسند. یکی از همین افراد توانسته است ۳ اختراع را به ثبت برساند.

وی با بیان اینکه رویداد دستیار فناور همزمان شده است با رویداد ملی ملاصدرا که این اتفاق را به فال نیک گرفته و تلاش می‌کنیم از تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان نهایت استفاده را ببریم، گفت: توانستیم در توسعه فرهنگ کار و تلاش و کارهای فناورانه، سهم و نقشی داشته باشیم.

موصلی تصریح کرد: امروز در این رویداد بیش از ۱۵۰ دانشجو شرکت کردند که از بنا به استعداد و علاقه خود به شرکت‌های دانش‌بنیان با  ۱۲۰ عنوان شغلی از طرف ۶۰ شرکت دانش‌بنیان جهت دوره کارورزی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha