تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) در جامعه ضروری است
کد خبر: 4142501
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

تبیین شخصیت حضرت معصومه(س) در جامعه ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با بیان اینکه باید اخلاق و منش حضرت معصومه(س) بیش‌ از پیش در جامعه تبیین شود، گفت: حضرت معصومه(س) نماد عصمت و ولایتمداری است، اما متأسفانه آن‌گونه که باید و شاید شخصیت ایشان در جامعه معرفی نشده است.

حضرت معصومه (س) در جامعه ناشناخته مانده استبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی عصر روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه در نشست با مسئولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌ها، نهادها و نیروهای مسلح استان، با گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه(س) نماد عصمت و ولایتمداری در جامعه است که تاکنون ناشناخته مانده است، بنابراین این بانوی بزرگوار الگوی مناسبی برای همه دختران و بانوان در طول تاریخ است و باید اخلاق و منش ایشان بیش‌ از پیش در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل روحانیت در پیروزی انقلاب و تداوم نظام اسلامی، گفت: روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی قرار دارد و کشور را در پیچ‌های حساس تاریخی از شر دشمنان نجات داده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با بیان اینکه روحانیون همواره در صحنه‌های گوناگون جهاد حضوری پررنگ داشته و با تیزبینی خود مردم را از توطئه‌های دشمن آگاه کرده‌اند، افزود: این قشر جدای از کارهای تبلیغی دینی و تبیین معارف اسلامی در هشت سال دفاع مقدس لباس رزم بر تن کردند و حماسه‌های ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.

حجت‌الاسلام نوری ادامه داد: برای فهم نقش روحانیت در حفظ ارزش‌های اسلامی که در صدر آن امام خمینی(ره) قرار دارد، کافی است مطالعاتی در خصوص اقدامات روحانیون بعد از قیام ۱۳۴۲ برای پیروزی انقلاب داشته باشید.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: درواقع روحانیون و در صدر آن امام خمینی(ره) بود که به مردم جسارت و شجاعت را برگرداندند تا حافظ ارزش‌های دینی خود باشند و کشور را از گزند بیگانگان حفظ کنند، بی‌تردید اگر هشدارهای به‌موقع امام راحل(ره) و تیزبینی‌های ایشان نبود کشور از شر فتنه‌های داخلی و خارجی خلاص نمی‌شد.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: بعد از امام خمینی(ره) نیز رهبر معظم انقلاب با مدیریتی هوشمندانه فتنه‌های کل نظام را نه‌ تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز خنثی کرد، این در حالیست که فتنه داعش گرچه در خارج از کشور اتفاق افتاد اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و تقویت جبهه مقاومت خنثی شد.

امام‌جمعه بجنورد گفت: همچنین در جریان یمن و یا فلسطین اگر حمایت‌ها و انگیزه‌بخشی‌های رهبر معظم انقلاب نبود این کشورها تاب مقاومت نداشتند و دشمن به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شد.

خبرنگار، آرزو یزدانی

انتهای پیام
captcha