یادواره شهیدان دهستان شعبجره برگزار شد + عکس
کد خبر: 4141678
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

یادواره شهیدان دهستان شعبجره برگزار شد + عکس

یادواره ۸ شهید دهستان شعبجره با حضور امام جمعه یزدان‌آباد، خانواده شهدا، خادمیاران رضوی و جمعی از مردم در دهستان شعبجره برگزار شد.

یادواره شهیدان دهستان شعبجرهبه گزارش ایکنا از کرمان، یادواره ۸ شهید دهستان شعبجره عصر امروز، ۲۸ اردیبهشت‌ماه با حضور امام جمعه یزدان‌آباد، خانواده شهدا، خادمیاران رضوی و جمعی از مردم در دهستان شعبجره از توابع شهرستان زرند برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد در این مراسم با اشاره به سخنی از پیامبر(ص) در خصوص جایگاه شهدا، بیان کرد: شأن شهدا بسیار بالا است. شهدا برای امنیت مردم جان خود را فدا کردند و برپایی چنین مجالسی نشان از قدردانی مردم از شهداست.
 
وی با اشاره به عزم راسخ شهدایی همچون شهید سلیمانی و شهید احمد وکیلی در دفاع از مردم و اعتقادات آنها، افزود: مردم امروز قدردان زحمات شهدا به‌ویژه شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم هستند.
 
امام جمعه یزدان‌آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: امروز دشمن به بهانه کشف حجاب قصد ضربه زدن به دین را دارد و مردم با پیروی از شهدا دست از ولایت فقیه بر‌نمی‌دارند و مشتی محکم بر دهان مخالفان می‌کوبند.
انتهای پیام
captcha