ایجاد ۲۷۵ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با هدف توانمندسازی
کد خبر: 4141557
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

ایجاد ۲۷۵ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با هدف توانمندسازی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ایجاد ۲۷۵ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی در این استان پیش‌بینی شده است.

ایجاد ۲۷۵ پایگاه برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با هدف توانمندسازیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد،‌ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی به رسانه‌ها اعلام کرد: این پایگاه‌ها با ۴۰ رشته هنری، ورزشی، علمی و معارف در تابستان امسال فعالیت خواهند داشت.

وی از تشکیل ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت استان خبر داد و افزود: فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی و مهارت‌آفرینی از موضوعات کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۳۰ دانش‌آموز دختر و پسر دوره‌های تحصیلی در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال از نظر تعداد پایگاه و دانش‌آموز سه درصد رشد داشته باشد.

وی با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت در توانمندسازی جوانان و نوجوانان نقش تعیین‌کننده دارد، گفت: برنامه‌ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان، اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت‌آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان از اهداف غنی‌سازی اوقات فراغت است.

انتهای پیام
captcha