شهدا نمود واقعی عبودیت و بندگی هستند
کد خبر: 4141231
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

شهدا نمود واقعی عبودیت و بندگی هستند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه امام صادق(ع) در روایتی عبودیت و بندگی را به معنای گذشتن از تمام داشته‌های دنیوی عنوان کرده است، گفت: شهدا و خانواده‌های آنان نمود و مصداق واقعی این امر هستند.

یادوراه شهدای مهاجر و انصار نیروی انتظامی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، ۲۵ اردیبهشت در یادواره 2156 شهید مهاجر و انصار فرماندهی انتظامی استان کردستان با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت مردم در اغتشاشات سال گذشته گفت: نیروهای انتظامی استان در این دوران سخت بیش از 100 روز در آماده‌باش بوده و با تمام وجود در مسیر تأمین امنیت مردم تلاش کردند.

وی مردم کردستان را دارای نجابت دانست و افزود: زحمات نیروهای امنیتی و نجابت اقشار مختلف مردم کردستان موجب شد، تا این دوران به بهترین نحو ممکن مدیریت شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در مقابله با اغتشاشات ماه‌های پایانی سال گذشته نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای داشتند، بیان کرد: اگرچه کردستان در اغتشاشات اخیر یکی از کانون‌های اصلی توطئه‌افکنی دشمنان بود اما به دلیل مدیریت مناسب مسئولان، بصیرت و دشمن‌شناسی مردم، با کمترین هزینه از این بحران گذر کردیم.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی استان در مهار اغتشاشات اخیر خوش درخشیدند، گفت: برخی مقاطع زمانی حساس، بهترین میدان برای امتحان ظرفیت و توانایی است و نیروی انتظامی کردستان در بحرانی که پیش آمد نشان دادند که تکیه‌گاه خوبی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و امنیت مردم هستند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) در روایتی عبودیت و بندگی را به معنای گذشتن از تمام داشته‌های دنیوی عنوان کرده است، یادآور شد: شهدا و خانواده‌های آنان نمود و مصداق واقعی این امر هستند.

انتهای پیام
captcha