کار جهادی منافاتی با مدیریت منظم ندارد
کد خبر: 4141170
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

کار جهادی منافاتی با مدیریت منظم ندارد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در عرصه‌هایی که مردم پای کار بوده‌اند کار پیشرفت داشته است اما زمانی که یک کاری درگیر مشکلات اداری و دولتی است در آن پیشرفتی صورت نگرفته است بنابراین کار جهادی منافاتی با مدیریت منظم ندارد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز ۲۵ اردیبهشت ماه در دیدار جمعی از جهادگران بسیجی استان همدان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: شیعه خالص کسی است که عمله و کارگر خالق خود باشد، شما جهادگران نیز از مصادیق کسانی هستید که برای خالق خود کار می‌کنند و مجموعه جهادگران یک مجموعه پر خیر و برکت و دارای خلوص است.

 

وی افزود: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کردند در مسئله عدالت عقب افتادگی داریم و باید بیشتر حرکت کنیم تا این عقب‌ماندگی جبران شود، مجموعه جهاد سازندگی یکی از بستر‌های بسیار مناسب برای تحقق عدالت است و یکی از مجموعه‌هایی است که گزارشات آن واقعی و قابل راستی آزمایی است، نهادی که همیشه در میدان حضور دارد.

 

شعبانی با اشاره به یکی از راهکارهای حل مشکلات اقتصادی و مسکن در کشور تصریح کرد: اصلی‌ترین راهکار این است که اقتصاد مردمی سازی شود و از تجربه این مجموعه‌ها استفاده شود؛ بسیج سازندگی را وارد عرصه شود و این مجموعه نیز باید بتواند در کارهای بزرگ نیز ورود پیدا کند. 

 

امام جمعه همدان گفت: ظرفیت‌ و استعدادهای زیادی در اختیار مجموعه و دستگا‌ه‌های مختلف قرار دارد که تعطیل هستند و از آنها استفاده نمی‌شود، این در صورتی است که اگر این مجموعه‌ها بدست نیروهای مردمی جهاد سازندگی و بسیج باشد به سادگی قابل دسترسی و تبدیل به فعلیت شدن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: شما جهادگران و بسیجیان از لحاظ معنوی شاکر باشید که در مجموعه‌ای قرار گرفتید که برکت دارد، مجموعه‌ای که در تحقق عدالت کمک می‌کند و هم اینکه در حل کردن مشکلات مختلف جامعه ورود می‌کنند ارزشمند است و این نعمت را قدر بدانید. 

 

وی ادامه داد: تجربه نشان داده است در جایی که مردم پای کار بوده‌اند کار پیشرفت داشته است اما زمانی که یک کار درگیر مشکلات اداری و دولتی است در آن پیشرفتی صورت نگرفته است بنابراین کار جهادی منافاتی با مدیریت منظم ندارد.

انتهای پیام
captcha