100 نفر در مسابقات قرآنی«مدهامّتان» خراسان‌شمالی شرکت کردند
کد خبر: 4140831
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

100 نفر در مسابقات قرآنی«مدهامّتان» خراسان‌شمالی شرکت کردند

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای اعلام فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» طی اردیبهشت ماه تاکنون، ۱۰۳ علاقه‌مند و فعال مسجدی استان ثبت نام کرده‌اند.

100 نفر در مسابقات قرآنی«مدهامّتان» خراسان‌شمالی شرکت کردندحجت‌الاسلام‌حبیب‌الله‌پاکدامن، مدیرستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه ثبت نام در این دوره از مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، اظهارکرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به برپایی  این دوره از مسابقات  قرآنی «مدهامّتان» در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان، افزود: در بخش  کودکان افراد (زیر 7 سال)، نوجوانان (7 تا 16 سال) و  جوانان (17 تا 30 سال) می‌توانند شرکت کنند.

پاکدامن بیان کرد: برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در بخش (ویژه اعضا) در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت و در بخش (ویژه کانونی) در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل 70 درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.

انتهای پیام
captcha