موفقیت بسیج سازندگی در رفع محرومیت‌زدایی
کد خبر: 4139949
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
فرماندار بشرویه بیان کرد:

موفقیت بسیج سازندگی در رفع محرومیت‌زدایی

حسن علیزاده گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهادهایی با فرمان امام راحل تشکیل شد که در ذات آنها جوشش و حرکت جهادی سریع با هدف رفع محرومیت‌زدایی و تسهیل امور و نیز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و یکی از این نهادها که به‌خوبی در حوزه اشاعه فرهنگ بسیج و پرکردن اوقات فراغت جوانان هم تلاش می‌کند، بسیج سازندگی است.

حسن علیزاده، فرماندار بشرویهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از فرمانداری بشرویه، حسن علیزاده، فرماندار بشرویه، امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مجموعه اعضای بسیج سازندگی این شهرستان اظهار کرد: ایده تأسیس بسیج سازندگی را مقام معظم رهبری مطرح کردند و بعد از آن شاهد حضور بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف سازندگی، کشاورزی، بهداشت و درمان و بحران‌ها بودیم.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نهادهایی با فرمان امام راحل تشکیل شد که در ذات آنها جوشش و حرکت جهادی سریع با هدف رفع محرومیت‌زدایی و تسهیل امور و نیز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و یکی از این نهادها که به‌خوبی در حوزه اشاعه فرهنگ بسیج و پرکردن اوقات فراغت جوانان هم تلاش می‌کند، بسیج سازندگی است.

فرماندار بشرویه با اشاره به زلزله سال گذشته در شهرستان بشرویه گفت: در سال گذشته در بحث بحران‌های زلزله و انرژی کمک‌های خوب بسیج سازندگی را داشتیم که قابل تقدیر است. بسیج سازندگی در مسائل سازندگی در سطح شهرستان، راه‌های کشاورزی، آبرسانی و سایر پروژه‌ها، کمک‌های مؤمنانه و خدمات اردوهای جهادی اقدامات قابل توجهی داشته است. 

علیزاده یادآور شد: امیدوارم با همدلی و تعامل و روحیه انقلابی که در مجموعه‌های شهرستان است به خوبی کارها را به پیش ببریم و سال ۱۴۰۲ در اشاعه فرهنگ بسیج در شهرستان بیشتر گام برداریم.

انتهای پیام
captcha