فعالیت‌های بسیج سازندگی بروجرد تشریح شد
کد خبر: 4139505
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷

فعالیت‌های بسیج سازندگی بروجرد تشریح شد

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد با اشاره به فعالیت ۲۰۰ گروه جهادی در بروجرد، گفت: به همت گروه‌های جهادی سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مؤمنانه در مناطق محروم بروجرد توزیع شد.

بسیج سازندگی بروجردغلامرضا شجاعی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه بروجرد، گفت: سال گذشته ۲۰۰ گروه جهادی در بروجرد فعالیت داشتند که هشت پروژه آبرسانی روستایی، ۱۳ پروژه آب کشاورزی، احداث، تکمیل و مرمت ۳۷ منزل مسکونی توسط این گروه‌های جهادی انجام شد.

وی افزود: به همت گروه‌های جهادی در مجموع سال گذشته بیش از ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مؤمنانه توزیع شده و در فروردین‌ماه امسال نیز سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: سال گذشته در راستای کمک به نیازمندان بیش از ۲۹ هزار بسته معیشتی توزیع و همچنین ۶۵ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا و بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

شجاعی اضافه کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در بسیج سازندگی، ایجاد هفت صندوق قرض‌الحسنه، رفع مشکل ۹۰ واحد تولیدی، ایجاد اشتغال هزار و ۳۰۰ نفر با اهدای تسهیلات اشتغال و فعال‌سازی واحدهای تولیدی، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای دو هزار ۱۸۲ نفر بوده است.

وی گفت: احداث بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر کانال آب‌ بر کشاورزی در روستاهای بروجرد با مشارکت اهالی و علاوه بر این موارد نیز اقداماتی از جمله ویزیت رایگان، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بوده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ادامه داد: طی هفته جاری به‌مناسبت روز بسیج سازندگی ۳۶ گروه جهادی فعالیت خود را در بروجرد آغاز می‌کنند که شامل هشت گروه عمرانی، ۱۰ گروه پزشکی، یک گروه اقتصادی و سایر گروه‌ها در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha