آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف با محوریت بقاع متبرکه
کد خبر: 4139460
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف با محوریت بقاع متبرکه

ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۶ اردیبهشت ماه در کرمانشاه آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد در این مرحله از مسابقات که ویژه بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال است محوریت برگزاری آن با بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم خواهد بود.

مسابقات قرآن اوقاف

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن، اظهار کرد: قرآن نور و چراغ هدایت است که تمسک به آن راه سعادت و سلامت را به انسان نشان می‌دهد که اهمیت ترویج فرهنگ و معارف نورانی قرآن کریم در جامعه را دوچندان می‌کند.

وی افزود: ثبت‌نام در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۶ اردیبهشت ماه در کرمانشاه آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و در این مرحله از مسابقات که ویژه بانوان و آقایان بالای ۱۸ سال است محوریت برگزاری آن با بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم خواهد بود.

سهیلی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات که در بخش‌های (آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی) برگزار می‌شود برای دسترسی به اطلاعات آن می‌توانند به درگاه www.quraniran.ir مراجعه کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در پایان گفت: بیشترین تلاش ما در اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه در راستای ترویج فرهنگ و معارف نورانی قرآن کریم است که این هدف را در استان با برگزاری محافل و مسابقات قرآنی که به شیوه منظم در طی سال برگزار می‌شود، دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha