طرح ویژه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4138767
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

طرح ویژه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد البرز برگزار می‌شود

طرح ویژه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف غنی‌سازی این ایام با رویکرد شناسایی و پرورش استعداد‌های جوانان و نوجوانان در البرز برگزار می‌شود.

اوقات فراغت

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: طرح ویژه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری با هدف غنی‌سازی این ایام با رویکرد شناسایی و پرورش استعداد‌های جوانان و نوجوانان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با در نظر گرفتن برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه طرح‌های تابستانی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری به همت کانون‌های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه دوره‌های آموزشی که در قالب این طرح برگزار می‌شود با هدف جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد و تلاش برای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی است، گفت: شناسایی و پرورش استعداد‌ها و تلاش برای تربیت نسل جوان از دیگر اهدافی است که با اجرای طرح ویژه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی مساجد در البرز دنبال می‌کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن از دیگر برنامه‌های مهم طرح یاد شده است و رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن را شامل می‌شود.

شکری در پایان به برگزاری دیگر دوره‌های علمی، آموزشی و فرهنگی طرح اشاره کرد و گفت: در کنار برگزاری طرح‌های اوقاف فراغت برای شرکت‌کنندگان در این دوره، همچنین اعضای کانون‌های مساجد مسابقات فرهنگی و اردو‌هایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha