آغاز ثبت‌نام طرح قرآنی «رحله» در دزفول
کد خبر: 4138614
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

آغاز ثبت‌نام طرح قرآنی «رحله» در دزفول

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) دزفول از آغاز ثبت‌نام طرح «رحله» در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره به‌مدت ۵۰ شبانه‌روز و از تاریخ ۱۵ تیرماه سال جاری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای دزفول برگزار می‌شود.

حجت الاسلام نوری زادهحجت‌الاسلام ساکی نوری‌زاده، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان دزفول از آغاز ثبت نام طرح «رحله» در این شهرستان خبر داد و گفت: الحمدلله این طرح همه ساله در دزفول توسط طلاب حافظ کل قرآن کریم این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این دوره قرآنی که ویژه آقایان ۱۴ تا ۲۲ ساله برگزار شده است، قرآن‌آموزان به حفظ تخصصی چهار جزء از قرآن کریم نائل می‌شوند. همچنین در کنار حفظ قرآن، برنامه‌های فرهنگی تربیتی، ویژه‌برنامه‌های تفریحی، کلاس‌های جنبی و مهارت‌افزایی، مسابقات قرآنی و... برای قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) شهرستان دزفول ادامه داد: این دوره به‌مدت ۵۰ شبانه‌روز و از تاریخ ۱۵ تیرماه سال جاری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای دزفول برگزار می‌شود.

نوری‌زاده با بیان اينكه مهلت ثبت‌نام این طرح تا تاریخ ۱۵ خردادماه سال جاری ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.beytolahzan.ir مراجعه کرده یا با شماره 09375200321 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha