شورای مفاخر فارس تشکیل شد
کد خبر: 4138548
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

شورای مفاخر فارس تشکیل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تشکیل شورای مفاخر این استان خبر داد و گفت: در گام نخست تشکیل این شورا، از خدمات آیت‌‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تجلیل به عمل آمد.

حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 14 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در این استان به خصوص نقشه مهندسی فرهنگی پرداخت و گفت: برای اعتلای فرهنگی استان تلاش‌های متعددی تاکنون انجام داده‌ایم.

وی از تشکیل شورای مفاخر این استان خبر داد و افزود: در گام نخست تشکیل این شورا، از خدمات آیت‌‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تجلیل به عمل آمد و برنامه بعدی را در خردادماه اجرا خواهیم کرد. 

قانعی با بیان اینکه اجرای نقشه مهندسی فرهنگی در استان فارس به صورت جدی پیگیری می‌شود، افزود: فارس نخستین استانی بود که با حضور رئیس جمهور برش استانی این نقشه را رونمایی کرد و اکنون برای اجرای آن بیش از 90 درصد دستگاه‌های فرهنگی مشارکت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: البته منظور این نیست که در اینجا مشکلی نیست بلکه منظور آن است که ریل‌گذاری دقیقی برای نقشه مهندسی فرهنگی در استان فارس صورت گرفته است که امیدواریم در سال‌های آینده به نتایجی که مدنظر رهبر معظم انقلاب در اجرایی‌سازی نقشه مهندسی فرهنگی است، نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه با مدیریت آیت‌الله دژکام چند شورا ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در استان تشکیل دادیم، قرارگاه زیست عفیفانه از جمله این شوراها عنوان کرد و گفت: کارگروه‌های تخصصی این قرارگاه تشکیل شده و جلسات آن به صورت مکرر برگزار می‌شوند.

قانعی همچنین به قرارگاه عفاف و حجاب استان فارس اشاره کرد و گفت: جلسات این قرارگاه به صورت مستمر و هفتگی در سطح استان برگزار می‌شود و نتایج خوبی هم برای آن حاصل شده است.

انتهای پیام
captcha