رئیس سازمان اوقاف به فارس سفر کرد
کد خبر: 4138372
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

رئیس سازمان اوقاف به فارس سفر کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به منظور بازدید و بررسی مشکلات موقوفات بزرگ استان فارس به این استان سفر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشوربه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به منظور بازدید و بررسی مشکلات موقوفات بزرگ استان فارس امروز، 13 اردیبهشت‌ماه بعد از سفر به بوشهر، به استان فارس سفر کرد.

وی در گام نخست از اراضی موقوفه میرزا کرامت‌الله خان مشیری کازرون بازدید کرد. این موقوفه 150 هکتار زمین کشاورزی است که سال‌ها به دست متصرفان بوده است و اکنون دو سال است که سازمان اوقاف موفق به احیای آن شده است. 70 هکتار از اراضی موقوفه که دارای نیت اطعام و روضه‌خوانی است، مذکور هم‌اکنون زیرکشت قرار دارند.

بعد از آن حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی در حال عزیمت به شیراز و بازدید از پروژه در دست احداث پرورشگاه موقوفه حال خلیل زالی در شهر صدراست.

این پرورشگاه بناست که تبدیل به بزرگترین پرورشگاه شود، ظرفیت پذیرش 600 مددجو دارد که هم‌اکنون در فاز نخست 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علاوه بر این‌ها نشست بررسی مشکلات موقوفه نمازی با حضور استاندار، نمایندگان مردم شیراز در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس سازمان بیمارستان نمازی و مدیرکل اوقاف با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امشب در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha