تعقل، نظریه‌پردازی و پژوهش مهم‌ترین روش تبیینی شهید مطهری بود
کد خبر: 4138123
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

تعقل، نظریه‌پردازی و پژوهش مهم‌ترین روش تبیینی شهید مطهری بود

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه راه و روش شهید مطهری سنگ بنا و فضای جدیدی در مفهوم تعلیم و تربیت و رشد جامعه ایجاد کرد، گفت: مهم‌ترین وجه راه و روش تبیین شده توسط ایشان تعقل، نظریه‌پردازی و پژوهش هدفمند بود.

حضور رئیس کل دادگستری فارس در دانشگاه فرهنگیان، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، همزمان با فرا رسیدن روز معلم، رئیس کل دادگستری استان فارس و جمعی از معاونین و مسئولاین قضایی استان امروز، 12 اردیبهشت‌ماه با حضور در دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک روز معلم از جایگاه رفیع اساتید این دانشگاه و دانشجویان این مرکز آموزشی تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع فرهنگیان با بیان اینکه راه و روش شهید مطهری سنگ بنا و فضای جدیدی در مفهوم تعلیم و تربیت و رشد جامعه ایجاد کرد، گفت: مهم‌ترین وجه راه و روش تبیین شده توسط ایشان تعقل، نظریه‌پردازی و پژوهش هدفمند بود.

وی با بیان اینکه آثار ارزشمند استاد مطهری همچنان به عنوان منبعی کارآمد برای رده‌های مختلف سنی قابل بهره‌برداری است، افزود: بهره‌گیری از روش و منش و شخصیت برجسته‌ای همچون شهید آیت‌الله استاد مطهری می‌تواند زمینه پرورش معلمان و آموزگاران برای آینده کشور باشد.

موسوی بر تقویت بنیه اعتقادی و علمی تأکید کرد و افزود: ایمان و دانش بهترین داشته‌های است که با تکیه بر آن می‌توان آینده خود و نسل‌های بعدی را ساخت.

رئیس کل دادگستری فارس بیان کرد: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش‌آموزان بسیار مهم است چرا که معلمان جامعه، انسان‌سازان نسل‌های بعدی هستند.

همچنین در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضایی دادگستری و مدیر کل بازرسی استان فارس نیز حضور داشتند برخی مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان مطرح و نظرات، دیدگاه‌های و پیشنهادات تعاملی دو مجموعه توسط رئیس و مدیران این مرکز آموزشی مطرح شد.

یادآور می‌شود، در این دیدار مقرر شد در هفته پیش‌رو در دیداری اختصاصی مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی فرهنگیان در قالب یک دیدار عمومی توسط مسئولان عالی قضایی استان بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha