معاون فرهنگی آستان قم با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار کرد
کد خبر: 4138122
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

معاون فرهنگی آستان قم با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار کرد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دیدار با معاون فرهنگی آستان مقدس قم از حمایت همیاری و همکاری این ستاد در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) خبر داد.

معاون فرهنگی آستان قم با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیدار کردبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس، در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ضمن تأکید بر اهمیت ظرفیت ائمه جمعه در شکل‌دهی به رویکردهای فرهنگی، گفت: ائمه جمعه از ظرفیت بسیار والایی دارند که در بزرگداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه بابیان این‌که جشن‌های دخترانه از روز پنج‌شنبه قبل از سالروز میلاد آغاز خواهد شد و در روز میلاد نیز جشن‌های دخترانه به اوج می‌رسد، افزود: امسال جشن‌های دخترانه سرزمینمان با شعار «حضرت معصومه بهترین دختر دنیا» آغاز خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر این‌که بر آنیم تا در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) روز دخترانه خوبی را در سراسر کشور رقم بزنیم، گفت: در حوزه دختران، دغدغه‌های زیادی وجود دارد و حرم مطهر حضرت معصومه(س) می‌تواند پناهگاه، ملجأ و محل گره خوردن دل‌های این عزیزان با اهل‌بیت(ع) باشد.

وی تصریح کرد: بارگاه ملکوتی اهل‌بیت(ع) از ظرفیت بسیار بزرگی برای رهایی جوانان سرزمینمان از گرفتاری در اسارت رسانه‌ای دشمنان اسلام و انقلاب برخوردارند.

حاج‌علی‌اکبری نیز در بخش دیگری از این دیدار ضمن تقدیر از رویکردهای جدید و تحول‌آفرین حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از حمایت، همیاری و همکاری ستاد اقامه نماز جمعه کشور در مراسم بزرگداشت روز دختر خبر داد و افزود: نام‌گذاری روز دختر به نام و یاد حضرت معصومه(س)، موهبتی الهی برای روزهای سخت کنونی و آینده است.

انتهای پیام
captcha