خدمت‌رسانی تمام اقشار بسیج در خدمت‌رسانی تخصصی به مناطق محروم فارس
کد خبر: 4138018
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

خدمت‌رسانی تمام اقشار بسیج در خدمت‌رسانی تخصصی به مناطق محروم فارس

فرمانده سپاه فجر فارس با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم گفت: در سال جاری تقویمی مهیا شده است تا همه اقشار بسیج در ماه‌های مختلف در قالب رزمایش‌های جهادی اقدام به خدمت‌رسانی تخصصی در مناطق محروم بپردازند.

سردار یدالله بوعلی‌، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 12 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج سازندگی که با حضور  معاونان و مسئولان اقشار بسیج سپاه فجر و در ارتباط تصویری با فرماندهان نواحی مقاومت شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: در سال جاری تقویمی مهیا شده است تا همه اقشار بسیج در ماه‌های مختلف در قالب رزمایش‌های جهادی اقدام به خدمت‌رسانی تخصصی در مناطق محروم بپردازند.

وی افزود: ابتکار عمل، نوآوری و خلاقیت مسائلی است که انتظار می‌رود در اجرای رزمایش‌ها و برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در اولویت قرار گیرد تا هم خدمت‌رسانی به بهترین نحو انجام شود هم اینکه بتوان از تمامی ظرفیت‌ها در این راستا به‌صورت موثر و هدفمند بهره‌گیری کرد. 

بوعلی با بیان اینکه خوشبختانه استان فارس و جهادگران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه محرومیت‌زدایی پیشتاز، سرآمد و پیشرو بوده‌اند، گفت: هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های مرتبط و افزایش مشارکت مردمی از مواردی است که می‌تواند در زمینه محرومیت‌زدایی کمک کننده باشد و این تعامل و نقش‌آفرینی مردمی در حوزه سازندگی لازم و ضروری است و مطمئنا منافع آن به خود مردم و به‌ویژه مناطق کم برخودار خواهد رسید.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان مهم‌ترین اقدامات گروه‌های جهادی تصریح کرد: گروه‌های جهادی واقعا امروز به یک حرکت بالنده در انقلاب اسلامی تبدیل شده‌اند و یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت در جنگ نرم و عنصر اساسی در گام دوم انقلاب اسلامی به حساب می‌آیند.

وی بیان کرد: هفته بسیج سازندگی یک فرصت مناسبی است تا این بالندگی جهادگران عزیز بار دیگر به نمایش گذاشته شود و انتظار می‌رود در این مدت نواحی مقاومت نسبت به تشکیل ستاد هماهنگی و هم‌افزایی با ادارات و نهادهای مرتبط و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق روستایی و اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف، خدمات‌رسانی عمرانی، اجرای جهاد تبیین و... همت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام
captcha