رقابت ۴۰۰ دانشجو در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 4137985
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
رئیس دانشگاه لرستان خبر داد:

رقابت ۴۰۰ دانشجو در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان، گفت: این رویداد قرآنی با حضور ۴۰۰ دانشجو از بیش از یکصد دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور به رقابت می‌پردازند.

نشست خبری رئیس دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در نشست با خبرنگاران با بیان این‌که رسانه‌ها بزرگ‌ترین معلمان هستند که فرهنگ عمومی و فرهنگ تحصصی جامعه را ارتقا می‌دهند، اظهار کرد: اهمیت قلم و فعالیت رسانه‌ای تا جایی است که قرآن کریم به قلم سوگند خورده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم قلم را پاس می‌دارد و معلم را هم قرآن کریم ارج می‌گذارد، افزود: قرآن کریم باید سر سفرهای مردم بیاید و همواره گفت‌وگوهای خانواده‌ها قرآن‌محور باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان با یادآوری اینکه محور همه فعالیت‌های انسان باید قرآن کریم باشد و قرآن کریم یک اعلامیه عمومی برای هم مردم است، ادامه داد: اگر بشریت به همه آموزه‌های قرآن کریم عمل می‌کرد هیچ گونه مشکلی در جهان ایجاد نمی‌شد.

رئیس سیی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور با بیان این‌که معیار درستی یا نادرستی همه کارها باید قرآن کریم باشد، گفت: از ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد معتبر سراسری با حضور ۴۰۰ دانشجو از بیش از 100 دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha