آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در خوزستان
کد خبر: 4137629
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات «مدهامتان» در خوزستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان از آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد خبر داد.

مسابقات قرآنی «مدهامتان»حجت‌‌الاسلام قاسم سمیری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز نام‌نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و سه رده سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (هفت تا 16 سال) و جوانان (17 تا 30 سال) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، معارف اهل بیت(ع)، اذان، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی است.

سمیری با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات «مدهامتان» در نیمه اول خرداد و مرحله کشوری آن آبان‌ماه برگزار می‌شود، افزود: مسابقات استانی «مدهامتان» در همه رشته‌ها به جز حفظ قرآن، به صورت مجازی و ارسال فیلم و بارگذاری آن در سامانه «بچه‌‎های مسجد» انجام می‌شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات را تا ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه «بچه‌های مسجد» و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود با مراجعه به این سامانه به نشانی الکترونیکیhttps://bachehayemasjed.ir/homeدر بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند.

سمیری در پایان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، توجه به مساجد به عنوان پایگاه‌های اصلی فعالیت‌های قرآنی، کشف استعدادهای قرآنی و تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و همچنین ترویج معارف قرآنی است. 
انتهای پیام
captcha