ایران وارد عرصه جدیدی در معادلات جهانی شده است
کد خبر: 4137524
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه:

ایران وارد عرصه جدیدی در معادلات جهانی شده است

عظیم ابراهیم‌پور گفت: دشمنان امروز اعتراف کردند که معادلات جهانی در دست جمهوری اسلامی ایران است؛ عملا اقتدار جمهوری اسلامی آغاز شده و دشمن چه بخواهد، چه نخواهد کشورمان وارد عرصه جدیدی در معادلات جهانی شده است.

عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از همدان، عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران، 10 اردیبهشت‌ماه در یادواره 37 شهید فرهنگی و 97 دانش‌آموز ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در مسیر امام حسین(ع) باید ادامه‌دهنده راه شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم.

وی گفت: بوسیدن پای پدر و مادر بسیار ارزشمند است، یکی از کارهای حاج قاسم این بود که دست یا پای مادر خود و شهدا را می‌بوسید. مادران شهدا باید تکریم شوند و وظیفه همه ما تکریم مادران شهدا در همه عرصه‌هاست.

ابراهیم‌پور در ادامه با گریزی به تاریخ گذشته از زمان حضرت آدم‌ تاکنون افزود: همیشه جبهه حق و باطل در مقابل هم بوده و انبیاء الهی و ائمه اطهار(ع) نیز در مقابل کفر ایستاده‌اند. انقلاب اسلامی نیز در ادامه مسیر انبیا و ائمه اطهار(ع) در مقابل کفر ایستاده است، دو مکتب حق و مکتب باطل برای جهان برنامه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه یهود می‌داند که مکتب اسلام و انقلاب اسلامی و شیعه به دنبال آماده‌سازی برای ظهور و حکومت مهدی(عج) است، تصریح کرد: ما در آستانه ظهور هستیم و قدرت‌های شیطانی و یهود نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد؛ مکتب یهود بزرگترین دشمن اسلام است.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران کل کشور با بیان اینکه زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، 52 کودتا علیه انقلاب راه انداختند که انقلاب از بین برود اما موفق نشدند، افزود: ما در طول 44 سال هزاران شهید تقدیم کردیم و در هشت سال جنگ تحمیلی تحریم شدیم، اما انقلاب پا برجا ایستاده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین فتنه و طراحی دشمن طی 44 سال گذشته، فتنه 1401 با جنگ ترکیبی دشمن بود، اظهار کرد: دشمنان با این عملیات به دنبال نابودی ما هستند و امروز وظیفه همه ما مقابله با دشمن و ایستادگی است. رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۰ در جمع نخبگان جهان اسلام فرمودند: «دنیا وارد پیچ تاریخی شده است و انقلاب اسلامی در این پیچ تاریخی نقش محوری را دارد و شما باید این پیچ تاریخی را مدیریت کنید.»

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیان کرد: دشمنان امروز اعتراف کردند که معادلات جهانی در دست جمهوری اسلامی و به نفع جمهوری بوده است و اعتراف کردند نباید این قدرت جمهوری اسلامی به ۴۰ سالگی برسد و اگر وارد 40 سالگی شود و قدرت او چند برابر شود و با این قدرت انقلاب اسلامی دیگر یارای مقابله با انقلاب اسلامی را نداریم.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه امروز می‌بینیم که یهود و آمریکا از درون در حال فروپاشی است، افزود: ما سه تفکر داریم، تفکر سلطه‌گری، سلطه‌پذیری و مقاومت که ملت ایران زیر سلطه‌گری و سلطه‌پذیری نرفت و تفکر مقاومت در مقابل سلطه را پذیرفت. تفکر مقاومت برگرفته از تفکر حاج قاسم بوده و امروز جهان هم به سمت این تفکر گرایش پیدا کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه آینده جهان و کشور در دست دهه هشتادی‌هاست، گفت: امروز معادلات اقتصادی ما از سمت دلار به سمت ریال خواهد رفت، می‌خواهیم معاملات خود را با ریال داشته باشیم.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: مسیری جدید برای ما باز شده است؛ عملا اقتدار جمهوری اسلامی آغاز شده و چه دشمن بخواهد چه نخواهد جمهوری اسلامی وارد عرصه جدیدی در معادلات جهانی شده است.

وی با بیان اینکه امروز همه ما باید در مسیر شهدا وحدت و اتحاد داشته باشیم، افزود: باید وحدت خود را به دنیا گره بزنیم، دستمان را در دست شهدا قرار دهیم و برای اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی با همدلی تلاش کنیم به اهداف والا برسیم.

انتهای پیام
captcha