جهاد ترکیبی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است
کد خبر: 4137409
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌ فقیه در سپاه:

جهاد ترکیبی راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

سردار سعید فرجیان‌زاده گفت: دشمن بعد از ناامید شدن از همه اهداف خود امروز جنگ ترکیبی را بر ما تحمیل کرده و ما نیز باید یک جهاد ترکیبی را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با برنامه‌ریزی و جهاد تبیین ورود کنیم.

سردار سعید فرجیان زاده، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان، سردار سعید فرجیان‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران در آئین نکوداشت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که شب گذشته، 9 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: تا ابد مدیون و بدهکار شهدا هستیم و از خداوند می‌خواهیم توفیق دهد مسیر آنها را ادامه دهیم و در این راه ثابت‌قدم بمانیم.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به نقش تبیینی استاد مرتضی مطهری اشاره کرد و افزود: وی در جهاد تبیین نابغه و بی‌نظیر و بسیار در ارائه دیدگاه‌ها عمیق و ژرف‌نگر بود، متناسب با زمان، پاسخ شبهات را بیان و رفع شبهه می‌کرد. در گذشته که شبهاتی در موضوع زن و حجاب مطرح بود، شهید مطهری کتب تخصصی پیرامون حجاب و موضوع زن به رشته تحریر در آورد.

سردار فرجیان‌زاده بیان کرد: استاد مطهری در همه عرصه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای را دارد و در همه ساحت‌ها و عرصه‌ها آثار این شهید را می‌بینیم و امروز بعد از 50 سال آثار وی زنده و پاسخگوی شبهات است. این شهید گرانقدر در دهه 40 و 50 در راستای پاسخگویی به جوانان درباره شبهاتی که تفکرات کمونیستی و التقاطی ایجاد می‌کردند کتب تخصصی را تألیف کرد که آثار وی در 23 جلد تألیف شده و بسیار ارزشمند است.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران افزود: لازم است با مطالعه این آثار فاخر عمق فکری خود را گسترش داده و از این سرچشمه زلال نهایت بهره را برده و استفاده کنیم و مبانی فکری و عقیدتی خود را تقویت کنیم تا بتوانیم در فراز و نشیب‌های انقلاب درست تشخیص دهیم و بهنگام عمل کنیم.

وی در ادامه به اتفاقات اخیر در دنیا اشاره و بیان کرد: امروز شاهد هستیم که تحولی جدید در جهان در حال حاکم شدن است که زمینه‌سازی این تحول سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پیروزی بی‌نظیر جبهه مقاومت بر داعش بوده و این سه عامل مهم، نظم جهانی را به نفع جبهه مقاومت و اسلام رقم زده است و جمهوری اسلامی ایران از کشورهای نقش‌آفرین در این زمینه است.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به افول آمریکا و شکاف بین متحدین آن افزود: مشکلات متعدد در آمریکا که روزی خود را ابرقدرت دنیا می‌دانست باعث بحران‌های بزرگی در آمریکا شده است و عدم توانایی در کنترل آن باعث شده که کشورهای اروپایی نیز از ادامه مسیر و همراهی با آمریکا فاصله بگیرند.

وی در پایان بیان کرد: دشمن بعد از ناامید شدن از همه اهداف خود امروز جنگ ترکیبی را بر ما تحمیل کرده و ما نیز باید یک جهاد ترکیبی را در عرصه‌های مختلف تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با برنامه‌ریزی و جهاد تبیین ورود کنیم.

انتهای پیام
captcha