30 اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی«مدهامتان»
کد خبر: 4136448
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

30 اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآنی«مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: ثبت‌نام برای شرکت در شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن کانون‌های فرهنگی هنری مساجد «مدهامتان» تا پایان اردیبهشت‌ماه در این استان ادامه دارد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 اردیبهشت‌ماه جاری نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش ویژه اعضا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌ بیت(ع) و در بخش ویژه کانونی در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنر برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، افزود: مسابقات مدهامتان با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه در بستر سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و از برنامه‌های شاخص در روانق نور است.

انتهای پیام
captcha