ثبت‎‌نام دومین مهرواره «هوای نو» در کرمانشاه تمدید شد
کد خبر: 4136404
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

ثبت‎‌نام دومین مهرواره «هوای نو» در کرمانشاه تمدید شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ثبت‌نام در دومین مهرواره «هوای نو» تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: این مهرواره دارای چهار بخش شامل نهاد هیئت‌ها، ارکان هیئت‌ها، تولیدات هیئت‌ها و فراهیئت است که ۴۱ رشته را شامل شده و نسبت به دوره قبلی از تنوع بیشتری برخوردار است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از ثبت‎‌نام دومین مهرواره «هوای نو» خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام در دومین مهرواره «هوای نو»، برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران تا پایان اردیبهشت تمدید شد. دومین مهرواره هوای نو با موضوع نقش اجتماعی هیئت‌ها و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مهرواره در مواجهه با هیئت‌های مذهبی نقش حمایتی دارد و بخشی از کمک‌های سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی به هیئت‌های مذهبی از طریق هوای نو انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: هیئت‌ها با برگزاری برنامه‌های آموزشی، مهارتی، تربیتی و فعالیت‌های جهادی نویدبخش تبدیل این تشکل به یک نهاد تأثیرگذار اجتماعی شده‌اند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: این مهرواره دارای چهار بخش شامل نهاد هیئت‌ها، ارکان هیئت‌ها، تولیدات هیئت‌ها و فراهیئت است که ۴۱ رشته را شامل شده که نسبت به دوره قبلی از تنوع بیشتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: جشنواره‌ها یکی از بهترین ظرفیت‌ها را برای راهبری سیاستگذاری‌ها و کمک به هیئت‌ها فراهم کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دومین مهرواره هوای نو می‌توانند به وبگاه havayenoo.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha