سازمان‌ها هم‌افزایی بیشتری برای خدمت به مردم داشته باشند
کد خبر: 4136324
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

سازمان‌ها هم‌افزایی بیشتری برای خدمت به مردم داشته باشند

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اهمیت توسعه مراکز درمانی در استان با هدف تقویت خدمت‌رسانی به مردم، بر هم‌افزایی و تعامل بین سازمان‌های استان فارس برای خدمت‌رسانی به مردم تأکید کرد.

یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 4 اردیبهشت در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وجود روحیه تعامل و همکاری بین دو مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و هدف نهایی این همکاری‌ها را خدمت به مردم دانست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه مراکز درمانی در استان با هدف تقویت خدمت‌رسانی به مردم، بر هم‌افزایی و تعامل بین سازمان‌های استان فارس برای خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد.

بوعلی با اشاره به اینکه فارس یکی از قطب‌های پزشکی در کشور به شمار می‌رود و بیماران از استان های مختلف برای دریافت خدمات سلامت به فارس مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: هر چه زیرساخت‌های درمان در فارس ارتقا پیدا کند، خدمت‌رسانی به مردم و بیماران به شکل بهتری انجام می‌شود.

سید وحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار با تبریک عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران را پشتوانه امنیت کشور دانست و از همراهی و تعامل سپاه پاسداران با مجموعه سلامت فارس تقدیر کرد.

وی با اشاره به همراهی سپاه فجر استان با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه در مسیر سخت مبارزه با کرونا، این همراهی را عاملی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم عزیز استان برشمرد و بر تداوم همکاری مجموعه سپاه فجر استان با دانشگاه تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha