ثبت‌نام دوره ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتاز در فارس آغاز شد
کد خبر: 4135884
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲

ثبت‌نام دوره ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتاز در فارس آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس از آغاز ثبت‌نام دوره ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتاز همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

وره ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتازسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام دوره ارتقای قاریان و دعاخوانان ممتاز همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: این دوره به همت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این دوره از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، افزود: این دوره شامل پانزدهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز و هفتمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز است که هر دو دوره به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

جلالی با اشاره به مخاطبان دوره ارتقای قاریان ممتاز اظهار کرد: مخاطبان این دوره شامل دارندگان گواهی‌نامه تخصصی درجات یک تا 4 شورای عالی قرآن در بخش قاریان، برگزیدگان مسابقات سراسری و استانی سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر قاریانی که نصاب فنی تلاوتشان به تأیید کمیته کارشناسی برسد، هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس همچنین به مخاطبان دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز گفت: برگزیدگان مسابقات استانی دعاخوانی سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر دعاخوانانی که نصاب فنی اجرایشان به تأیید کمیته کارشناسی برسد نیز مخاطبان دوره مذکور هستند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره را 10 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت‌های quranshora.ir و quraniran.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02188493811 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha