آمادگی دادگستری فار س برای همکاری در تبیین فرهنگ حجاب
کد خبر: 4135512
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

آمادگی دادگستری فار س برای همکاری در تبیین فرهنگ حجاب

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه دستگاه قضا از هیچگونه تلاشی برای کمک به آموزش و پرورش در راستای تبیین فرهنگ حجاب دریغ نمی‌کند، گفت: آماده استفاده از ظرفیت قضات در ارتقای آگاهی‌ها فرهنگیان و دانش‌آموزان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 30 فروردین در همایش عفاف و حجاب مدیران مدارس شیراز گفت: قوه قضائیه از هیچگونه تلاشی برای کمک به آموزش و پرورش در راستای تبیین فرهنگ حجاب دریغ نمی‌کند لذا آماده بهره‌مندی از ظرفیت قضات در ارتقای آگاهی‌ها فرهنگیان و دانش‌آموزان هستیم.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی همه جانبه‌ دشمنان علیه نسل جوان گفت: در حالی غربی‌ها نوجوانان ما را به بی و بندباری دعوت می‌کنند که فرزندان خودشان را به علم‌آموزی تشویق می‌کنند.

رئیس کل دادگستری فارس با یادآوری سابقه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی استان اظهار کرد: این استان سابقه درخشانی در حوزه علوم مختلف دارد که این مسئله مرهون تلاش مدارس است لذا اکنون هم باید به‌گونه‌ای تلاش کنیم تا استان فارس در آینده بدرخشد.

موسوی تأکید کرد: غرب با اهداف تعیین شده می‌خواهد زنان ما را از افتخار آفرینی بازدارد و بنیاد خانواده را در کشورمان نابود کند تا در آینده شهدایی همچون شهید سلیمانی در دامان مادران جامعه پرورش پیدا نکند.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به وضعیت دادگاه‌های خانواده در استان اظهار کرد: بر اساس آنچه در دادگاه‌های خانواده می‌گذرد، بی‌حجابی و بی‌عفتی یکی از عوامل اصلی تزلزل بنیاد خانواده‌ها است لذا مدیران مدارس باید مجدانه این موضوع را پیگیری و در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه به ارائه پیشنهاداتی در این رابطه پرداخت و گفت: باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌ها و اردوهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب داشته باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار قرار دهیم.

موسوی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: اگر مدیران مدارس دخترانه خالصانه و مادرانه به دانش‌آموزان تذکر دهند قطعا کار آنها موثرتر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha