ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در شیراز
کد خبر: 4135488
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در شیراز

شهردار شیراز فرهنگ را از ضروریات گسترش شهری دانست و بر تقویت زیرساخت و ابعاد آن به‌منظور ساخت شهری شایسته درخور شهروندان تأکید کرد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در جلسه کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) شورای اسلامی شهر که امروز، 30 فروردین در ساختمان شهید سلیمانی شهرداری برگزار شد، ویژه‌برنامه‌های هفته شیراز و پروژه‌های عمرانی فرهنگی - ورزشی تعیین تکلیف شد.

محمدحسن اسدی، شهردار کلان‌شهر شیراز در این جلسه، فرهنگ را از ضروریات گسترش شهری دانست و بر تقویت زیرساخت و ابعاد آن به‌منظور ساخت شهری شایسته درخور شهروندان تأکید کرد.

وی با اشاره به پیش رو بودن هفته شیراز بر ایجاد تدابیر لارم و میزبانی شایسته از میهمانان و گردشگران در اردیبهشت زبانزد شیراز تأکید کرد.

رضا محمدیان، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌بیت(ع) نیز با بیان اینکه زیربنای سیاست پایدار اقتصاد پایدار و زیربنای اقتصاد پایدار فرهنگ پایدار است، بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی به‌منظور حکمرانی مناسب تأکید و تصریح کرد: مدیریت شهری باید کار فرهنگی و زیرساختی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در کار فرهنگی باید جو غالب حاکم شود تا سرمایه‌های فرهنگی تقویت شوند، گفت: در این راستا جهت‌دهی فرهنگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام
captcha