ضرورت ایجاد بسترهای زیست عفیفانه در جامعه
کد خبر: 4135313
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد

ضرورت ایجاد بسترهای زیست عفیفانه در جامعه

علیرضا عباس‌زاده بر ضرورت ایجاد بسترهای زیست عفیفانه در جامعه تأکید کرد و گفت: رشد و تعالی افراد هر جامعه نیازمند روح و جسم سالم است که این مهم در بستر فرهنگی مناسب و در محیطی سالم اتفاق می‌افتد.

گردهمایی شهرداران خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی، ۲۹ فروردین‌ماه در گردهمایی شهرداران استان اظهار کرد: رشد و تعالی افراد هر جامعه نیازمند روح و جسم سالم است که این مهم در بستر فرهنگی مناسب و در محیطی سالم اتفاق می‌افتد.

وی بر ضرورت ایجاد بسترهای زیست عفیفانه در جامعه تأکید کرد و با اشاره به ساختار دینی و فرهنگی کشور افزود: به گفته مقام معظم رهبری رعایت عفاف و حجاب، واجب سیاسی و فرهنگی است و امروز دشمن با بهره‌گیری از این حربه درصدد است تا در کشور مشکلاتی ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا بستر زیست عفیفانه در جامعه ایجاد شود، گفت: جامعه جز در بستر عفیفانه رشد نمی‌کند و به همین دلیل است که اگر حریم انسانی و اخلاقی رعایت نشود، مشکلاتی برای افراد جامعه به‌وجود خواهد آمد.

به گفته وی با وجود اینکه همه مسئولان فرهنگی و اجتماعی در این زمینه باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند، شهرداران باید حساسیت‌های فرهنگی را در خود زنده نگه دارند.

عباس‌زاده با تأکید بر اینکه ۹۹ درصد مردم عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند، گفت: بستر موجود در جامعه نتیجه خون‌دل‌های بسیاری است. در راستای رعایت عفاف و حجاب پارک‌های بانوان باید در شهرهای خراسان‌جنوبی ایجاد شود. برای تحقق این موضوع از محل مصوبه‌های سفر، اعتباراتی مشخص شده که با تخصیص آن‌ها، ایجاد پارک‌های بانوان در شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha