نیروهای مسلح خالصانه به مردم خدمت می‌کنند
کد خبر: 4135186
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

نیروهای مسلح خالصانه به مردم خدمت می‌کنند

استاندار فارس با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیروهای مکتبی هستند، گفت: نیروهای ارتش و به طور کلی نیروهای مسلح در کنار جانفشانی برای حفظ مرزهای جمهوری اسلامی، هرکجا و هر زمان که مردم به کمک آنان نیاز داشتند با جان و دل و خالصانه ورود کرده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 29 فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح که به‌مناسبت سالروز ارتش در شیراز برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اسلامی با درایت در سال‌های گذشته کشور را اداره کردند و آرزو می‌کنیم که خداوند به ایشان طول عمر دهد تا بتوانند این را کشتی به ساحل نجات که ظهور امام عصر(عج) است، برسانند.

وی با اشاره به سه فراز از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتدار ارتش، گفت: مصداق بارز فرمایشات رهبری، ارتشیان عزیز جمهوری اسلامی ایران هستند.

ایمانیه با بیان اینکه در حادثه خوی، ارتشیان در کنار مردم آذربایجان ایستادند و بهتر از ماجراهای مشابه کشورهای همسایه، مردم به آرامش رسیدند، گفت: جوانان ما با شجاعت، درایت و همت مرزهای ما را به خوبی حفظ کرده و اجازه ندادند دشمن حتی به مرزها نزدیک شود.

استاندار فارس اظهار کرد: نیروهای ارتش و به طور کلی نیروهای مسلح در کنار جانفشانی برای حفظ مرزهای جمهوری اسلامی، هرکجا و هر زمان که مردم به کمک آنان نیاز داشتند با جان و دل و خالصانه ورود کرده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل در کنار مردم بوده‌اند، گفت: امروز نیروهای مسلح ایران،‌ نیروهای مکتبی هستند که برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناسند.

انتهای پیام
captcha