رزمایش «همدلی و احسان» در لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4135074
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

رزمایش «همدلی و احسان» در لرستان برگزار شد + عکس

رزمایش «همدلی و احسان» بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با هدف توزیع پنج هزار و 600 بسته معیشتی به ارزش ریالی 40 میلیارد ریال در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار این استان، امروز، 29 فروردین‌ماه اجرا شد.

رزمایش «همدلی و احسان»به گزارش ایکنا از لرستان، رزمایش «احسان و همدلی» بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند مناطق کم‌برخوردار، امروز، 29 فروردین‌ماه با حضور شورای اجتماعی، گروه‌های مردمی و فعالان اجتماعی این ستاد، برگزار شد.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان در حاشیه برگزاری این رزمایش، گفت: از برنامه‌های ابلاغی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، برگزاری رزمایش‌های متعدد کمک‌های مؤمنانه در مناسبت‌های مذهبی و ملی با محوریت بنیاد احسان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با یادآوری اینکه رزمایش همدلی و احسان، نخستین رزمایش این ستاد در سال‌ جاری است که به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: در این رزمایش پنج هزار و 600 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند و... به ارزش 40 میلیون ریال در نقاط کم‌برخوردار استان بین خانوارهای نیازمند و محروم توزیع می‌شود.

وی در این رزمایش خانواده‌های هدف توسط گروه‌های مردمی شناسایی شده و بسته‌ها از طریق این گروه‌ها به دست نیازمندان می‌رسد، یادآور شد: در حال حاضر 300 گروه مردمی در سطح استان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha